پرداخت اینترنتی:

در زمان قطعی نمودن سفارش، هنگامی که شما به مرحله نوع پرداخت رسیدید، با انتخاب این گزینه صفحه درگاه پرداخت برای شما باز خواهد شد که با ورود اطلاعات کارت بانکی و تایپ رمز دوم کارت و اطلاعات مربوط، قادر خواهید بود مبلغ سفارش را پرداخت نمایید. در این حالت وب سایت به صورت هوشمند، رسید پرداخت را برای شما در یک صفحه جدید و با قابلیت چاپ، نشان خواهد داد.

پرداخت در محل ویژه شهر زنجان:

(این نوع پرداخت در حال حاضر به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی غیر فعال می باشد)

در زمان قطعی نمودن سفارش، هنگامی که شما به مرحله نوع پرداخت رسیدید، با انتخاب این گزینه سفارش شما آماده ارسال خواهد شد و یا همکاران واحد ارسال شرکت، در زمان تحویل بسته خریداری شده شما، مبلغ نهایی پیش فاکتور را از شما دریافت خواهد نمود.( لازم به ذکر است امکان پرداخت در محل فقط برای شهر زنجان  می باشد)

قانون عمومی اول:

در هر حالتی که وجه سفارش پرداخت شود، در صورت کنسل نمودن سفارش قبل از دریافت کالا، وجه شما تا ۷۲ ساعت برای شما واریز خواهد شد. در این حالت وجه تنها به شماره کارتی پرداخت می شود که با نام صاحب سفارش مطابقت داشته باشد.

قانون عمومی دوم:

در پرداخت‌های در محل، تنها و تنها وجه داخل پیش‌فاکتور باید پرداخت شود.

تبصره:

با توجه به شرایط موجود کشور به دلیل ویروس کرونا و عدم پذیرش بانکها، به هیچ عنوان وجه نقد برای سفارشاتی که روش پرداخت در محل را انتخاب کرده اند، وجود ندارد.